Wednesday, November 18, 2009

Kak yong jadi model

Pagi Isnin (16/11/2009), dapat MMS dari hubby.. "Ini gambar anak kita ke?..." Tenung punya tenung..siap zoom lagi, memang sah itu gambar kakyong..


Tak sangka aku, anak aku jadi model iklan sekolah tadika dia.. terpampang besar kat banner muka dia.. :-) hai tercapai juga la cita2 dia nak jadi 'pemodel'... glamour sekejap anak aku..
Kak yong, ayah cakap kalau jadi model MUSLIMAH tak pe...
Ayat yang keluar dari mulut hubby aku "Banggalah tu gambar anak dia ada kat banner tu.." Banggalah juga. Sebab dalam ramai2 tu kakyong yang terpilih...
Zoom in...
Nak promote sikit, Tadika Islam Al-Fasih ni memang bagus. Kepada sesiapa yang tinggal area Taman Kenari/Sg Ramal tu, aku memang recommend la tadika ni.
Cara pengajaran/pendekatan cikgu-cikgu kat situ memang aku suka. Yuran pun tak mahal. Bulanan cuma RM70.
Bermula tahun depan tadika tersebut akan mengehadkan pengambilan pelajar.
Menurut pengetua tadika iaitu Ustazah Hasnah, tujuannya supaya dapat memberi lebih tumpuan pada pelajar. Tadika ini juga akan mengadakan kelas intensif pada setiap cuti sekolah khas untuk pelajar yang lemah.

No comments: