Thursday, November 18, 2010

Aidiladha & Birthday KakYong

Assalamualaikum.
Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua. Kali ni aku sambut Aidiladha di rumah mentua. Cuti sehari jer. Khamis dah start keje.
Tahun ni juga hari lahir Kakyong (17 November) jatuh pada 10 Zulhijjah. Alhamdulillah, tercapai juga hasrat dia untuk sambut birthday bersama2 sepupu2 dia.
Terima kasih kepada adik ipar aku (Ahmad Riduan yang dipanggil Pakteh oleh anak2 buah) kerana sudi sponsor kek, sedap kek coklat tu.. dan juga adik2 ipar aku yang lain kerana sudi memeriahkan majlis yang tak seberapa.
Untuk hadiah birthday, awal2 lagi kakyong minta aku belikan patung barbie. So, 2 minggu sebelum tu aku dah pegi cari hadiah untuk kakyong. Tapi aku tak belilah patung barbie tu. Mahal sangat. dan aku tak beli pun yang 1 set. Aku beli patung yang lebih kurang cam patung barbie tu. Harga dia baru RM7. Kalau beli mahal2 pun buat apa, membazir jer. Ini pun sekadar memenuhi keinginan Kakyong. Bukan dia nak main sangat pun. Aku hadiahkan patung tu bersama dengan Majalah Ana Muslim (ini memang majalah kegemaran dia).

SELAMAT HARI LAHIR KAKYONG.

IBU, AYAH & ADIK2 SAYANG SANGAT DENGAN KAK YONG.

So, layan jelah gambar2 tu yer...



Khusyuk adik tengok lilin dipasang atas kek. Tak pernah tengok ke dik?


Masing2 sabar menanti... sabar ke???

Tak sempat nak potong kek lagi, masing2 dah cucuk2 kek tu dengan jari terus masuk ke mulut.


Bersungguh adik makan kek.


Semua pakat nak bersuap macam Kakyong.


No comments: