Saturday, August 27, 2011

Selamat Tinggal Ramadhan...

Assalamualaikum.

Sedar-sedar kita dah dipenghujung Ramadhan. Sedih pula bila fikirkan bulan yang penuh keberkatan ini beransur-ansur akan meninggalkan kita.

Alhamdulillah, disepanjang Ramadhan ini pelbagai perkara yang berlaku. Syukur diatas rahmatNya kerana masih memberi peluang padaku untuk beribadat pada Ramadhan kali ini. Semoga Allah panjangkan umur kita supaya dapat sekali lagi menikmati keindahan Ramadhan di tahun hadapan.

Rasanya Ramadhan kali ini betul-betul memberi seribu kerahmatan pada aku dan tak dapatku ungkapkan betapa bersyukur dan gembiranya aku dan mungkin juga teman-teman seperjuanganku. Hanya kata-kata syukur sahaja yang mampu kami luahkan... Inilah masa yang kami tunggu-tunggu sebenarnya... memang benar, doa orang-orang yang teraniaya itu dimakbulkan Allah..

Dan bagi aku sendiri, bulan ini adalah bulan rezeki. Alhamdulillah.. Selain daripada jual kerepek seperti tahun2 lepas, aku juga menjual tungku moden/bantal panas yang sememangnya mendapat sambutan hangat. Bagiku ini adalah rezeki anak-anak. Syukur Alhamdulillah... dan berkatRamadhan kali ini juga aku dapat bina satu lagi kedai online yang menjual pakaian muslimah iaitu aliashop. Sudi2lah singgah yer...

Tahun ini aku beraya di kampung Mr. hubby. Insya'allah petang nanti kami akan berangkat pulang ke Negeri Sembilan. Raya ke 3 baru beraya dikampung aku di Batu Kurau. Tunggu ye mak.. rindu betul kat mak dikampung.

Harap-harap perjalanan kami berjalan lancar. Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir & batin. Kepada pelanggan2ku terima kasih kerana sudi membeli di kedai online ku ini. Kepada yang akan pulang ke kampung berhati2 dijalan raya dan ingatlah orang yg tersayang.

Assalamualaikum.

No comments: