Saturday, May 7, 2011

Rindu Kat Mak...



Selamat Hari Ibu buat mak yang tersayang.

Sesungguhnya mak adalah insan yang paling istimewa dalam hidupku. Kalau nak dibalas segala pengorbanan mak, memang tak terbalas... Sungguh! tak mampu untuk ku balas.

Kalau dibukukan pun kisah hidup mak, dengan segala penat lelahnya, perit hidupnya membesarkan aku adik-beradik semenjak ketiadaan ayah 22 tahun yang lalu, memang tak tertulis....

Hanya yang mampu aku katakan yang aku terlalu sayang pada mak dan aku sentiasa rindukan mak. Kalau boleh aku ingin selalu berada dekat dengan mak supaya aku boleh sentiasa menatap wajah lembut mak... wajah seorang ibu yang tak pernah mengeluh dan sentiasa tabah menghadapi rintangan untuk membesar kami semua...

Hanya doa yang selalu aku panjatkan pada Ilahi agar mak sentiasa sihat, dipanjangkan umur dan sentiasa berada di bawah RahmatNya.. amin..


SAYANG MAK!!!!







Mak bersama dengan cucu2nya yang nakal... (suka sangat pic ni)


p/s: Buat ibu, mama, umi, mami dan apa saja panggilan sekalipun SELAMAT HARI IBU! Siapalah kami tanpa kalian...

No comments: