Sunday, August 22, 2010

Contest Pertama Aku

Salam...

First time aku nak masuk contest ni. Selama ni aku tgk2 je member lain masuk contest. Keinginan tu ada tapi mcm tak bersedia lagi. Oleh kerana aku dapat jemputan special dari Kak Imun untuk menyertai contest Floellen, so aku pun cuba2 nasiblah mana tahu kot ada tuah disini kan. Soalannya mudah je. Aku perlu meneka umur buah hati kesayangan floellen berdasarkan gambar yang diberi. Ini jawapannya :

Gambar 1 : 1 Tahun 3 Bulan
Gambar 2 : 6 Bulan
Gambar 3 : 4 Tahun
Gambar 4 : 3 Tahun

Nama penuh anak floellen yg comel ni adalah Bryan Lawrence Lewis atau panggilan manjanya Nemo dan merupakan anak tunggal floellen.

Kalau dah namanya contest mestilah ada hadiahkan... menurut floellen hadiahnya menarik sebab special dr Negeri di Bawah Bayu. Sesiapa yg berminat nak menyetai contest ni silalah bekunjung ke blog Floellen
Di sini juga aku nak tag fromhome66 dan miezaniera untuk menyertai contest ni. Good Luck kepada semua peserta yang akan dan telah menyertai contest ni.




2 comments:

Ellen said...

thnks join ellen's 1st GA...

miezaniera said...

hehe gud luck alia..firsttime join contest ye? Insyaallah nnti sy akan buat tag ni hehe..;D